|

Rekrutterings-plakat

Dette er året da vi rekrutterer nye medlemmer. Forenings-styrene leter fram uorganiserte vegpensjonister i sitt område og tar kontakt for å fortelle om det vi  oppnår som medlemmer. Alle vi som alt er medlemmer, bør hjelpe til, og gevinsten er statstilskudd på en kvart million kroner fra NAV.  

Noen foreninger har laget ny vervebrosjyre, mens andre kanskje trenger litt hjelp for å komme videre. Her er brosjyren som er laget i Vest-Agder. Det er fort gjort å skrive litt om slik at den passer i andre foreninger. Hvis dere trenger en brosjyre på et blunk, ta kontakt med sekretær Hans Seland, så fikser han resten.